יותר ויותר נותני שירותים ובעלי עסקים מרחיבים כיום את הפעילות שלהם לחו"ל, ובצדק: השוק הבינלאומי עצום, ובזכות האינטרנט שיווק גלובלי הוא כבר לא נחלת תאגידי ענק בלבד אלא נגיש לכל אחד ואחת. השפה הבינלאומית הראשית היא אנגלית (לפחות באינטרנט זה עדיין כך). לכן כשרוצים לשווק לחו"ל דרך האינטרנט, צריך תוכן שיווקי באנגלית. לקידום אתרים בחו"ל משתנים רבים, מפני שלרשת האינטרנט עדיין יש מאפיינים לוקאליים ולא גלובליים. אבל בכל אופן, הבסיס לקידום אורגני הוא התוכן. האלגוריתם של גוגל מתעדף תוכן רלוונטי, עם נפח מספק ומילות מפתח, וצריך לדעת איך לכתוב אותו נכון.
כותבים לא רק לאלגוריתם
מעבר להיבט של הקידום במנוע החיפוש, בסופו של דבר מאמרי קידום אורגני נקראים לא רק על ידי גוגל אלא גם על ידי הגולשים, וזו נקודה חשובה – ככל שהמאמר איכותי יותר הסיכוי שגולשים יקראו אותו עד הסוף גדל, מה שמוביל לכך שהם ישארו יותר זמן באתר, ובכך יתרמו עוד לקידום. לכן, כדאי לפרסם מאמרי קידום אתרים באנגלית שהם לא רק נכונים לפי הכללים של קידום בגוגל, אלא כתובים היטב ומעניינים לקריאה.
Dos and Don'ts במאמרי קידום אורגני באנגלית
טעות שנתקלים בה הרבה ברשת היא תרגום אוטומטי לאנגלית של תוכן משפת המקור. זה רעיון גרוע ואפילו גרוע מאד. מעבר לעובדה שלרוב נוצר טקסט עם שגיאות ובעיות תחביר, מילות המפתח החשובות ביותר עלולות להאבד בתרגום.
לכן, אם אתם רוצים שמאמרי הקידום האורגני שלכם שיהיו אפקטיביים – צריך לקחת כותבים מקצועיים, כאלה שגם מכירים את כללי כתיבת התוכן והעדפות האלגוריתם, וגם דוברי אנגלית ברמה גבוהה מאד. אנחנו בטקסטיפי מציעים מאמרי קידום אורגאני באנגלית, שנכתבים על ידי כותבי התוכן המקצועיים שלנו, עם אנגלית ברמת שפת אם (לא "כמו" שפת אם, אלא ממש ממש כאלה שדיברו אנגלית עם אמא).
מחיר כתיבת מאמרי קידום אורגני באנגלית
המחירים כוללים מע"מ
ניתן לבקש הצעת מחיר מיוחדת עבור מאמרים בהיקפים שונים מהמוצעים.
קבלו הצעת מחיר
שלחו לנו למייל en.seo@textify.co.il או באמצעות הטופס למטה ↓ את הנושא או רשימת הנושאים למאמרי הקידום, בציון ההיקף הרצוי, ואנחנו נשלח לכם הצעת מחיר ולו"ז עם לינק לתשלום. מרגע התשלום אנחנו מתחילים לעבוד, ואתם מקבלים את המאמרים מוכנים לפרסום, לפי המועד שסוכם.