צריכים טקסט?
אנחנו הכתובת
צרו קשר

עריכה לשונית באנגלית

לקבלת הצעת מחיר לעריכה לשונית באנגלית שלחו את הטקסט שברצונכם לערוך למייל proofreading@textify.co.il ותקבלו הצעת מחיר בהקדם

כתבתם טקסט מכובד ומרשים ואפילו תרגמתם אותו לאנגלית.

אך האם זו אנגלית נכונה ומדוייקת? האם בחרת בניסוח הטוב ביותר באנגלית? היש הבדל בכלל אם קהל היעד של התוכן הוא באנגליה, ארה"ב או אוסטרליה?

לשם כך יש צורך בביצוע עריכה לשונית באנגלית.

לא משנה אם מדובר בהצעת מחקר לאקדמיה, עבודה אקדמית, מכתב רשמי, טקסט שיווקי של הסטרט-אפ שלכם, מאמר מקצועי בנושא ספציפי, או כל מסמך שהוא. עליכם לוודא כי התוכן כתוב באנגלית גבוהה ורהוטה עם תחביר נכון ושימוש מדוייק במילים וביטויים המתאימים לקוראים.

עריכה לשונית לחוקרים באקדמיה

חוקרים באקדמיה כותבים טקסטים רבים באנגלית בין אם מדובר בהצעות מחקר, בקשות לגרנטים, פרקים, מאמרים, תקצירים ועוד. במידה ואנגלית היא אינה שפת האם שלכם כדאי שהטקסט יעבור עריכה לשונית באנגלית לפני שיעבור לידי הקוראים. חוקרים המגישים מאמרים לכתבי עת זקוקים פעמים רבות לעריכה לשונית באנגלית בכדי שהמאמר לא ידחה מפני שהאנגלית בו אינה תקנית. מסמך אקדמי שעבר עריכה לשונית באנגלית נתפס כיותר מקצועי וברמה יותר גבוהה מפני שהוא כתוב באנגלית תקנית וברמת שפת אם.

בטקסטיפיי אנו מעסיקים עורכים לשוניים דוברי אנגלית שפת אם, לעורכים שלנו יש ניסיון רב עם כללי הכתיבה האקדמית והטקסט עובר בקרת איכות לפני השליחה ללקוח. אתם מוזמנים לנסות אותנו לראות את התוצאות בעצמכם.

עריכה לשונית לעסקים

רבים חושבים כי רק מי שכותב עבודה אקדמית או מאמר באנגלית, זקוק לשירותי עריכה, אך תתפלאו לשמוע כי מירב הלקוחות הזקוקים לשירותי עריכה באנגלית, הם דווקא לקוחות עסקיים.

עסקים ישראלים רבים, העוסקים הן בייצור בפיתוח והן במתן שירותים, מייצאים חלק נכבד מהמוצרים והשירותים שלהם, וזקוקים לא רק לחומר שיווקי ופרסומי באנגלית, אלא גם לחוברות הדרכה טכניות, המסבירות את מאפייני המוצר ואופן השימוש בו. אז נכון שהמהנדס הבכיר שלכם מדבר אנגלית שוטפת, והוא יכול להסביר בפרטי פרטים לגבי כל מוצר של חברתכם, אבל לא כל אדם הוא בעל הכישורים הנכונים לכתיבה ועריכה, ובמיוחד עם מדובר לכתיבה בשפה שאינה שפת אם.
החומר השיווקי שלכם חייב להיות מותאם לא רק מבחינת קהל היעד, אלא גם מבחינת השפה עד הדקויות הקטנות ביותר. שירותי עריכה באנגלית של טקסטיפיי נועדו לעזור לכם להיראות מקצועיים יותר בעיני הלקוחות שלכם, ובכך לשפר את תדמית החברה שלכם מעבר לים.

בטקסטיפיי אנו מעסיקים עורכים לשוניים דוברי אנגלית שפת אם המשפרים כל קטע טקסט באנגלית. אתם מוזמנים לנסות אותנו לראות את התוצאות בעצמכם.

עריכה לשונית באנגלית - תעריפים

מחיר עריכה לשונית באנגלית:

  • עריכה לשונית באנגלית החל מ-0.26 ₪ למילה

    250 ₪ ל-300 מילים ראשונות, ו-26 אג' לכל מילה נוספת.

קבלו הצעת מחיר לעריכה לשונית באנגלית

לקבלת הצעת מחיר לעריכה לשונית באנגלית שלחו את המסמך שברצונכם לערוך למייל proofreading@textify.co.il או באמצעות הטופס: