צריכים טקסט?
אנחנו הכתובת
צרו קשר

כתיבת מאמרים אקדמיים

לקבלת הצעת מחיר לכתיבת מאמר אקדמי שלחו את הממצאים שלכם ואת שם כתב העת בו אתם מעוניינים לפרסם למייל articles@textify.co.il ותקבלו הצעת מחיר בהקדם

כתיבת מאמר אקדמי

חוקרים באקדמיה, אנחנו מכירים את זה. עוד לא סיימתם מחקר אחד, ואתם כבר בעיצומו של מחקר הבא. אפשרו לעצמכם להתמקד בחלקים החשובים והמהותיים של המחקר ותנו לכותבים המומחים של טקסטיפיי לעזור לכם עם החלק הטכני והמייגע של הכתיבה. להגדלת סיכויי הפרסום של המחקר שלכם, תנו למומחים של טקסטיפיי, כולם דוברי אנגלית שפת אם, לכתוב או לערוך את המאמר שלכם, או חלקים ממנו, במקרה שחלקים מהמאמר כבר כתובים. 

דיסקרטיות מובטחת

אמנם כתיבת מאמרים אקדמיים היא לגיטימית מכיוון שאתם כבר ביצעתם את המחקר וכעת אתם מאצילים רק את החלק הטכני של הכתיבה, ובכל זאת – לא כל החוקרים מעדיפים שידעו שהם נעזרו בחלק הכתיבה. לכן כברירת מחדל אנו שומרים על הפנייה שלכם בדיסקרטיות מלאה. אם אתם חושבים אחרת, תמיד נשמח לשורה בחלק ה"תודות" במאמר 🙂 אבל זאת תהיה הבחירה שלכם. מצדנו – אנו שומרים על הסודיות.

הזמנת כתיבת מאמרים אקדמיים

להזמנת כתיבת מאמרים אקדמיים שלחו אלינו ממצאי המחקר ואת שם כתב העת בו אתם מעוניינים לפרסם למייל articles@textify.co.il או פנו באמצעות הטופס ואנו נחזור אליכם לקבלת פרטים נוספים: